• تصویر کاربر نوید دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 17347 مشاهده پرسش
    با سلام من پسری ۱۸ ساله ام و متاسفانه به مدت ۲ سال خودارضایی داشتم هفته ای ۳ یا ۴ بار ولی به مدت یک ماه است که ترک را شروع کردم ولی تعداد دفعات توالت رفتمم زیاد شده است و در هر بار تخلیه حجم کمی ادرار خارج می شود.
    می خواستم ببینم که ایا این خودارضایی ها میتواند تاثیری در التهاب پروستات داشته باشد و اگر دارد چه قدر زمان می برد تا این بیماری پیشرفت کند؟
    علاوه بر این من اگر هم دکتر بروم نمیتوانم به راحتی به دکتر این موضوع را بگم و دکتر هم به طور طبیعی فکر میکند که این مشکل به خاطر یک عفونت ساده می باشد واقعا نمیدانم دیگر چه کار باید بکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      خودارضایی تاثیری در التهاب پروستات ندارد و بتدریج تعداد دفعات ادرار به حالت عادی برمی گردد. و جای نگرانی نیست
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      برای آشنایی بیشتر با عوامل ایجاد التهاب پروستات می توانید مقاله ی زیر را مطالعه کنید.
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 106 مشاهده پرسش
    درود بر شما! بنده حدود ١5 روز پيش حالت تورم ريزى روى سر آلتم ديدم كه كندگى پوست رُ به همراه داشت بعد از چند روز فقط تورم وجود داره و نميدونم مشكل كجاست و هرچي سرچ كردم، گزينه ى مشابه پيدا نكردم درد و سوزش و خارش هم نداره چه مشكلي هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      این ضایعات لیکن پلان هست . لیکن پلان یک بیماری التهابی نسبتاً شایع پوست و مخاط است و منشا آن خودایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن در طی این بیماری علیه بخش‌های طبیعی پوست، مخاط، مو و یا ناخن خود فرد فعال می‌شوند.علت اصلی آن تاکنون ناشناخته باقی‌مانده است. قابل ذکر است که این بیماری مسری نیست، یعنی از شخصی به شخص دیگر انتقال نمی‌یابد ولی استرس می‌تواند این بیماری را بدتر کند. لیکن پلان یک بیماری مزمن است اما در بسیاری از موارد طی دو سال کاملاً از بین می‌رود. در درمان این بیماری معمولاً از پمادهای موضعی کورتونی و گاهی استرویید خوراکی استفاده می‌شود، و برای درمان خارش می توان از آنتی هیستامین ها استفاده کرد.
  • تصویر کاربر روح یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 122 مشاهده پرسش
    ضمن عرض سلام وخسته نباشید من آلت تناسلیم ازکودکی روبه پایین انحناداشته دردندارم مشکل نعوظ هم ندارم توی رابطه جنسی درپوزیشنی ک خانوم بالاس ومرد دراز کشیده پایین وزن بالاپایین میشه یمقد احساس دردمیکنم و باید زانوهامو خم‌کنم تادردکمتربشه وتوی مدل ایستاده هم باید کمرموخیلی کم کنم تادخول انجام بشه میخوام بدون جراحی نیازه یابادارو قابل رفعه خیلی افسرده شدم دستگاههای وکیوم‌واکستندر میتونه کمک کنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      میزان انحنا زیاد نیست و نیازی به اصلاح ندارد ضمن اینکه تنها راه اصلاح انحنای آلت جراحی است و دستگاه ها تاثیری ندارد
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 21339 مشاهده پرسش
    لکه قرمز روی کلاهکسلام ممنون و سپاسگذارم از وقتی که برای پاسخ به سوالات می گذارید ، انشالله که همیشه موفق و سر بلند باشید . یه سوال داشتم خدمتتونمدتی است روی قسمتی از سر آلت تناسلیم قرمز شده و هیچ درد یا سوزش یا خارشی ندارد٬ قبلأ هم اینطور شده بود ولی کوچک بوده و خود به خود رفع شده بود اما این بار لکه بزرگتر شده و مدت زمان آن بیشتر شده است. لکه مورد نظر بصورت قرمز و روشن تر و براق تر از بقیه سر آلت میباشد. یکی دوبار هم پوسته روی آن دیده ام. عکس آن را ضمیمه سوال کرده ام. نظر شما چیست و چه باید کرد؟ با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      مدتی است روی قسمتی از سر آلت تناسلیم قرمز شده و هیچ درد یا سوزش یا خارشی ندارد ٬ قبلأ یه دونه به شکل دایره و کوچک بوده ، اما الان لکه بزرگتر شده و تعدادشون هم چند تا شده . لکه مورد نظر بصورت قرمز و روشن تر و براق تر از بقیه سر آلت میباشد. یکی دوبار هم پوسته روی آن دیده ام. عکس آن را ضمیمه سوال کرده ام. نظر شما چیست و چه باید کرد؟
      روش درمان چیست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .
      با تشکر فراوان
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر در دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 89 مشاهده پرسش