انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (131 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 547 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان . من آلتم چین و چروک زیادی توی سرش هست لطفا راهکاری برای از بین بردن این چین و چروک بفرمایید و این حدود ده سال پیش سر آلتم به زیپ شلوارم گیر کرد و پارگی یک‌میلیمتری در امتداد زیر سوراخ آلتم بوجود آمد ، آیا در حال حاضر قابل ترمیم هست ؟و اینکه من میخوام ازدواج کنم آیا مشکلی برای ازدواج هست یا نه . دفع ادرار هم مشکلی ندارم و آلتم با تحریک حالت نعوظ میگیره . با تشکر .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      چین و‌چروک سر آلت طبیعی است و در همه مردان هست

      امکان ترمیم زخم قدیمی تان نیست و نیازی هم ندارید

      منعی برای ازدواج ندارید

  • تصویر کاربر رامین جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    باسلام ,لطفا بفرمایید آیا امکان بزرگ کردن کیسه بیضه با عمل جراحی پلاستیک هست که بشه پروتز بیضه بزرگ رو در کیسه بیضه قرار داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      خیر امکان بزرگ کردن کیسه بیضه نیست

  • تصویر کاربر مهناز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    سلام بیماری ام اس پیشرونده دارم سه ماه قبل تشنج کردم و بعد از ان دچار احتباس ادرار شدم بهد از دو سه هفته به اورولوژیست مراجعه که قرص ترازاسین 2 شب یکی و مایو کولین روزی سه عدد تجویز کرد مقداری بهتر شد ولی باقیمانده ادرار به حجم 200 سی سی داشتم که بعد از 45 روز مجدد مراجعه کپسول امنیک .4 شب یکی و بتانکول روزی سه عدد و بعد سه هفته مصرف مجدد سو نو شدم 157 سی سی باقیمانده داشت ایا دارو مناسب هست و داروی بهتری پیشنهاد نمی کنید و برای کاهش حجم باقیمانده با توجه به نورولژیک بودن مثانه چه پیشنهادی دارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      داروی بهتری نیست برای کاهش حجم تنها راه سوند زدن هست. البته توصیه می کنم نوار مثانه هم حتما بگیرید. با دست هم می توانید حین ادرار زیر شم را فشار دهید تا بهتر تخلیه شود اگر اشکال از اسپاسم عضلات دریچه خروجی مثانه باشد بکلوفن هم می تواند موثر باشد.

  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 184 مشاهده پرسش
    باسلام خسته نباشیدآقا دکتر آلت تناسلی من خیلی کوچکه موقع بلندشدن 8سانتی مترمیشه چاره اش چیه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      اگر خیلی چاق هستید با برداشتن چربی اطراف آلت میشه شرایط را بهتر کرد وگرنه کار بیشتری نمیشه کرد

  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر محترم،حدودا یکسال و چند ماهیه التم بخش دوره کلاهک حدود نیم سانت چند لکه جوش مانند بصورت خطی وجود داره که به رنگ صورتی و براقه،که یه نقطش مثل جوشه و یه فرو رفتگی داره وسط اون نقطه که با چشم خیلی سخت میشه تشخیص داد،بعضی مواقع خارش داره اون بخش و کلا پوستش حساس شده و بیشتر مواقع خشک هست،یه مدت خوب میشه نه اینکه کامل از بین بره،دوباره یه مدت بعضی مواقع میخاره و کمی نمایان تر میشه اون بخش،البته وقتی کرم نرم کننده یا ویتامین آ+د استفاده میکنم کمی نرم تر میشه ولی در هر حال اون بخش خشک تره بافتش نسبت به جاهای دیگه،ممنون میشم راهنماییم کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام

      این بخش از پوست دچار اگزما شده که مزمن بوده و درمانش هم همین چرب نگهداشتن این بخش هست و در حمام هم با صابون گلیسرین بشورید. خودارضایی باعث تداوم و تشدید آن می شود.

    2. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)
      دکتر توو همین بخش بصورت خیلی ریز دو سه عدد جوش هاییه که وسطش عین یه نقطه فرو رفتس که تقریبا اندازه سره سوزنه و ریزه؟توو عکسم که براتون فرستادم چون خیلی ریزه معلوم نیس,بنظرتون مولوسکوم میتونه باشه؟
    3. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)
      دکتر توو این بخش که براتون فرستادم دو عدد جوش ریزه که به اندازه سوزن فرورفتگی داره وسطشون،بنظرتون با اطلاعاتی که ازسایت خوبتون دریافت کردم،این جوش ها مولوسکوم میتونه باشه؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      اینا غدد فوردایس هستند بی خطرند

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر