جراحی بزرگ کردن الت تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

سایز آلت تناسلی موضوعی است که از دیر باز ذهن مردان را به خود مشغول کرده است حتی افرادی که در رابطه جنسی مشکلی نداشته و اندازه آلت طبیعی دارند نیز دوست دارند تا آلت بزرگ تری داشته باشند انگار که بزرگ کردن الت تناسلی برای برخی مردان باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس می شود. اولین سوال که همیشه ذهن را مشغول خود می کند این است که اندازه طبیعی آلت مردان چقدر است؟

بهترین راه های بزرگ کردن الت تناسلی کدام است؟ اندازه های مختلفی در مطالعات و منابع ذکر شده است و این اختلاف به عوامل متعددی مثل نژاد، روش اندازه گیری و حالت آلت (در حالت شل، کشیده، یا نعوظ) بستگی دارد.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان

در منابع معتبر علمی، آلت کوچک یا میکروپنیس به سایز زیر 2.5 انحراف معیار از میانگین سایز آلت در حالت کشیده گفته می شود. این عدد در بالغین برابر با 9.3 سانتی متر می باشد، به عبارت ساده تر کسی که سایز آلتش در حالت کشیده بیش از ۹.۳ سانتی متر باشد آلتی نرمال دارد. در ۷۰ درصد مردان بالغ سایز آلت در حالت کشیده بین 11.7 تا 14.9 سانتی متر می باشد و ۳۰ درصد باقیمانده یا بزرگ تر و یا کوچک تر از این میزان است.
 
علت این که چرا آلت کشیده را ملاک قرار می دهند این است که سایز آلت در حالت کشیده تناسب بیشتری با سایز آلت در حالت نعوظ دارد. برای اندازه گیری طول آلت حتما بایستی از محل اتصال آلت به استخوان تا نوک آن اندازه گیری شود و چربی های قاعده آلت را به هنگام اندازه گیری بایستی فشرد و اندازه گیری از محل اتصال آلت به پوست صحیح نبوده و تخمین اشتباهی خواهد داد.
تفاوت اسکین تگ با زگیل تناسلی

آیا سایز آلتم همسرم را راضی می کند؟

سوال دوم مردان این است که آیا سایز آلت در حدی هست که همسرشان را در رابطه ی جنسی راضی نگه دارند. برای پاسخ به این سوال نیاز هست تا اطلاعاتی در مورد ساختار و سایز واژن یا مهبل در زنان داشته باشیم. واژن خاصیت الاستیک و ارتجاعی زیادی دارد. از طرفی می تواند آنقدر کوچک و تنگ باشد که یک تامپون را براحتی در خود نگه دارد و از طرف دیگر آنقدر بزرگ و متسع شود که نوزاد بهنگام تولد از آن عبور کند.
دیواره ی واژن مثل معده هست که چین دار می باشد یعنی در زمانی که نیاز نیست روی هم می خوابد و در زمانی که لازم هست چین ها از هم باز و متسع می شود. لذا قطر آن سایز مشخصی ندارد و بسته به شرایط می تواند تغییر کند. طول واژن در حالت طبیعی 2.75 تا 3.25 اینچ (حدودا 6.7 تا 8.1 سانتی متر) و در زمانی که زن تحریک جنسی می شود 4.25 تا 4.75 اینچ (حدودا 10.6 تا 11.8 سانتی متر) می باشد. صرف نظر از اینکه طول واژن چه اندازه هست، منطقه ای که تصور می شود برای برانگیختگی جنسی در اکثر زنان مهم باشد یک سوم خارجی آن است. لذا اینکه طول واژن به چه میزان با رضایت جنسی مرتبط هست؟ به نظر می رسد هیچکس مطمئن نیست.

دلایل عدم رضایت از رابطه جنسی

1) چاقی

نکته ی اول چاقی است. چاقی در هر دو جنس باعث می شود با افزایش ضخامت چربی زیر جلدی بویژه در نواحی شکم و ناحیه شرمگاهی (پوبیس) از حداکثر سایز آلت برای دخول استفاده نشود و موجبات نارضایتی را فراهم آورد. لذا مردانی که آلت نرمالی دارند ولی سایز کمتر از میانگین هست ترجیحا همسری اختیار کنند که چاق نباشد و مردانی که چاق هستند و بخشی از آلت توسط چربی اطراف آلت پوشیده و نهفته گریده است یا لاغر کنند یا اینکه با برداشتن چربی های ناحیه شرمگاهی (پوبیس)، بخش نهفته آلت را آشکار سازند تا طول مناسب تری بدست آورند و اگر پرده ی آلت در حدی است که ممانعت از استفاده ی حداکثری از سایز آلت می کند نسبت به برداشتن آن اقدام کنند.
 
این جراحی ها عوارض جدی نداشته و از نظر بهبود عملکرد آلت تناسلی و زیبایی نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند بلکه باعث ظاهری مناسب تر برای ناحیه تناسلی مردان می شود.

2) زایمان طبیعی

نکته ی دوم اینکه زایمان های متعدد طبیعی در زنان گاه می تواند باعث متسع شدن واژن بشود و لذت جنسی را کاهش دهد. در این موارد انجام واژینوپلاستی و تنگ کردن واژن به مراتب راحت تر و عملی تر از افزیش سایز آلت در مرد می باشد.

3) تجمل گرایی

نکته ی سوم لوکس گرایی و تجمل گرایی در رابطه ی جنسی است که فرد را به فکر بزرگ کردن الت تناسلی می اندازد. همانطور که جامعه به دلیل شرایط روز و افزایش امکانات ارتباطی به سمت لوکس گرایی در امورات زندگی مثل مسکن، لوازم منزل، ماشین، پوشاک و …… گرایش پیدا کرده است در روابط جنسی هم اینگونه شده است. به عنوان مثال همانگونه که یک ماشین معمولی هم می تواند نیاز رفت و آمد یک نفر را مرتفع سازد ولی دائم به فکر خرید ماشین های لوکس می باشد در سکس هم اگر چه یک آلت تناسلی معمولی می تواند نیاز جنسی دو طرف را برطرف سازد ولی دائم به فکر بزرگ کردن الت تناسلی هست و شاید بخشی ریشه ی روانی و مهم تر از آن ریشه ی اجتماعی دارد و بایستی از نظر روانشناسی و جامعه شناسی به آن پرداخت.
 
⛔️ توجه: هیچ نوع دارویی برای افزایش سایز آلت و بزرگ کردن الت تناسلی اثربخش نیست.

فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

نوعی از جراحی بزرگ کردن الت تناسلی از سال ۱۹۸۴ ابداع شد که در آن اجازه می دهد تا بخشی از آلت که که داخل بدن و چسبیده به استخوان لگن هست به خارج از بدن آزاد شود. در این جراحی که با برشی کوچک در ناحیه شرمگاهی (پوبیس) انجام می شود با قطع کردن رباط ساسپنسوری، آلت از استخوان لگن جدا می شود و یک پروتز کوچک بیضه برای پیشگیری از چسبیدن مجدد آلت به استخوان بین ریشه ی آلت و استخوان قرار می گیرد. بعد از آن شما نیاز دارید به مدت یکسال روزانه ۲ ساعت وزنه ای را به وزن نیم کیلوگرم به آلت آویزان کنید تا طول بدست آمده ثبات پیدا کند.
 
 بزرگ کردن الت تناسلی

سوالات رایج جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

در ادامه سوالات رایج جراحی بزرگ کردن الت تناسلی آمده است.

میزان افزایش آلت تناسلی در اثر عمل چقدر می باشد؟

در رابطه با عمل افزایش سایز اندام تناسلی باید گفت که، کسی نمی داند که چه میزان از آلت در داخل بدن هست لذا قبل از عمل نمی توان تخمین زد که در هر فرد چه مقدار به سایز آلت بعد از عمل اضافه می شود.

عوارض عمل بزرگ کردن الت تناسلی چیست؟

این روش عارضه جدی نداشته و فقط محل برش کوچک بر روی ناحیه شرمگاهی مشخص می باشد.

عوارض قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی چیست؟

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی در می تواند باعث افتادگی آلت یا ایجاد زاویه نامناسب بین آلت و بدن در حالت نعوظ شود. همچنین کوتاهی مجدد آلت بعد از بین رفتن اثر قرص ها نیز ممکن است.

آیا کشیدن آلت تناسلی در بزرگ کردن آن مؤثر است؟

دکتر محمد جباری در این باره معتقد است لارجرباکس ها، وکیوم ها و دستگاه های کششی و روش هایی مانند روش پنیمور، هنوز تأثیر تأیید شده ای ندارند، چه بسا اثر بخشی مطلوب را برای فرد ندارد و برخی از آن ها در بلند مدت می تواند عوارضی را برای فرد استفاده کننده داشته باشد.

هزینه عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان چقدر می باشد؟

هزینه ی جراحی بسته به تجربه ی جراح و مهارت آن می تواند متفاوت باشد و از آنجایی که بیشتر جنبه زیبایی دارد هزینه ی آن تحت پوشش بیمه نیست.
 

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 
 دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.3/5 - (963 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر آرتور جمعه ۱۷ خرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1427 مشاهده پرسش
    با سلام
    هزينه عمل جراحي بزرگ كردن آلت تناسلي چقدر است و عوارض بعد عمل چه مدت به طول مي انجامد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۷ خرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید https://www.drjabbari.com/1954

  • تصویر کاربر Mohammad پنجشنبه ۲۸ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    من نوجوانی 16ساله هستم که متاسفانه درگیری شدیدی با خود ارضایی دارم و احساس میکنم آلت تناسلی طبیعی ندارم ضمن اینکه به دلیل انجام و تکرار زیاد این عمل آلت من به سمت چپ مایل شده است. (تنها در یک پوزیشن که همان به سمت چپ میتوانم خود ارضایی کنم)میخواستم ببینم آیا آلت من طبیعی است یا خیر. همچنین پوست پایین کلاهک مازک شده بود اما من کاری نکردم و درد و سوزشش تز بین رفت
    1. تصویر کاربر Mohammad چهارشنبه ۲۷ مهر ۱( 1 سال پیش)
      اوکی
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۸ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    حدودا یک ماه پیش بود که 2 تا لک قرمز رنگ رو الت تناسلیم ظاهر شد و تا الان 4 تا دیگه بهش اضافه شده.
    هیچ علایمی ام نداره (سوزش و خارش و..
    هر سه چهار روز یک بار پوست میندازه
    و موقع پوست انداختن کدر میشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۵ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 497 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من دیروز این سوالو پرسیدم👇
    (حدود 2ماه و نیم پیش روی پوست الت تناسلیم ی چیزی مثل جوش زد و باد کرد بعدش این بادش خوابید ولی اون جاش مونده هنوز ی چیزه دایره ای ماننده ک رو پوستش مونده چند ماهم گذشته از بین نرفته میخواستم ببینم مشکل چیه؟؟)
    شما جواب دادی گفتید ممکنه یکسال طول بکشه یا جاش دائمی بمونه اقای دکتر هیچ راهی نیس از بین بره نمیخوام به هیچ وجه جاش بمونه دارویی چیزی نداره که بزنی خوب شه یا کار خاصی انجام بدم ک زودتر جاش بره؟!
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 690 مشاهده پرسش
    عرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر جباری عزیز میخواستم بدونم آیا راهی هست برای سفید شدن آلت تناسلی شما بیماران زیادی داشتید به نظرم تا حالا متوجه شدید که بعضی ها نصف آالتشون اولش بعد کلاهک سفیده نصفه دیگه تیرگی داره متمایل به سیاه آیا راهی داره برای سفیدی کامل سرتاسری......و سوال دومم من نعوض زودرس دارم یعنی خیلی زود بعد دو دقیقه قرصی پیشنهاد میداد یا اسپری تاخیری کدوم بهتره و چه نامی و شرکتی لطفا توضیح بدید... ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)

      سلام
      خسته نباشید جناب دکتر جباری عزیز میخواستم بدونم آیا راهی هست برای سفید شدن آلت تناسلی شما بیماران زیادی داشتید به نظرم تا حالا متوجه شدید که بعضی ها نصف آالتشون اولش بعد کلاهک سفیده نصفه دیگه تیرگی داره متمایل به سیاه آیا راهی داره برای سفیدی کامل سرتاسری.....................نه متاسفانه راهی نیست ماهیت این دو بخش پوست آلت با هم متفاوت هست.
      و سوال دومم من نعوض زودرس دارم یعنی خیلی زود بعد دو دقیقه قرصی پیشنهاد میداد یا اسپری تاخیری کدوم بهتره و چه نامی و شرکتی لطفا توضیح بدید............قرص داپوکستین 30 میلی 1 تا 2 عدد 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه
      یا کرم زایلاپی 1 ربع قبل از رابطه

    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)

      سلام
      خسته نباشید جناب دکتر جباری عزیز میخواستم بدونم آیا راهی هست برای سفید شدن آلت تناسلی شما بیماران زیادی داشتید به نظرم تا حالا متوجه شدید که بعضی ها نصف آالتشون اولش بعد کلاهک سفیده نصفه دیگه تیرگی داره متمایل به سیاه آیا راهی داره برای سفیدی کامل سرتاسری.....................نه متاسفانه راهی نیست ماهیت این دو بخش پوست آلت با هم متفاوت هست.
      و سوال دومم من نعوض زودرس دارم یعنی خیلی زود بعد دو دقیقه قرصی پیشنهاد میداد یا اسپری تاخیری کدوم بهتره و چه نامی و شرکتی لطفا توضیح بدید............قرص داپوکستین 30 میلی 1 تا 2 عدد 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه
      یا کرم زایلاپی 1 ربع قبل از رابطه

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر