آیا سرطان کلیه کشنده است؟(فیلم)

در این مقاله مطالعه می کنید:

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.5/5 - (21 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر همایون دوشنبه ۲۲ تیر ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 198 مشاهده پرسش
    سلام مجدد جناب آقای دکتر من 10سالی هست که سنگ کلی دارو و هنوز دارم ولی جدیدن زمانی که خم میشم مثلا" از رو زمین چیزی بر دارم کلیه چپم درد شدیدی میگیره که قبلا" اینجوری نبوده یا تیر میکشه و باید همونجوری بمونم تا درد آروم بگیره علتشو میتونم بدونم چیه؟ سپاسگزارم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ تیر ۹۴( 8 سال پیش)
      سلام
      این درد ارتباطی به کلیه و سنگ کلیه ندارد واحتمالا دردی با منشا عضلانی و استخوانی و ریشه های عصبی است
  • تصویر کاربر میثم جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 2743 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز
    جوانی هستم 25 ساله.حدود 2 ماه پیش سمت چپم سوند دبل جی کار گذاشتن.حدود یک هفته پیش کلیه راستم رو pcnl کردم اما تشخیص دادند که نباید سوند دبل جی چپم رو همون روز عمل pcnl بردارند.تا اینکه دوروز بعد از عمل بدون ترشح از ناحیه پهلو (فردای عمل ترشحاتم قطع شد)وبا این کیسه های برچسبی در پهلو که برای جمع شدن احتمالی ترشح است مرخص شدم.اما فردای ترخیص بخاطر تب 39 درجه برگشتم.یک روز بستریم کردن بخاطر نبود ترشح و کنده شدن اون برچسبه دکتر پهلومو پانسمان کرد..و مجددا مرخص شدم.دوباره فردای ترخیص بخاطر وجود شروع ترشح رفتم دکتر.اما این دفعه بردنم اتاق عمل و دبل جی چپم رو در آوردن.و یک دبل جی سمت راستم گذاشتن.بعد از دوروز قطع و نبود ترشح.با همون کیسه ها روی پهلوم امروز مرخص شدم.اما همش میترسم که باز این ترشحاته شروع بشه.بنظرتون چیکار کنم که باز دوباره شروع نشه ترشحات؟؟سوزش ادرار هم دارم الان.از این قرصای تاوانکس هم استفاده میکنم.آیا الان میتونم مقاربت جنسی هم داشته باشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ تیر ۹۴( 8 سال پیش)
      سلام
      بنظرتون چیکار کنم که باز دوباره شروع نشه ترشحات؟؟.......................از دست شما کاری بر نمیاد
      سوزش ادرار هم دارم الان.................سوزش می تواند به دلیل دبل جی باشد
      از این قرصای تاوانکس هم استفاده میکنم.آیا الان میتونم مقاربت جنسی هم داشته باشم؟......................بله می توانید
  • تصویر کاربر بهرام سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۴( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 229 مشاهده پرسش
    با درود خدمت شما من پنجاه ودو سال سن دارم وحدود یک ماه پیش کلیه سمت چپ من در بسیاری پیدا کرد با مراجعه به متخصص کلیه و انجام سنوگرافی وازمایش کلیه من سه تکه سنگ 3 میل داشت که به نظر دکتر زیاد مهم نبوده ومهم وچود یک توده در حالب است که در سونودیده شده ودکتر دستور بستری وانجام سیستوسکوپی دادند وبا انجام ان توده مذکور برداشته شدو داخل کلیه وحالب یک سوند یا لوله قرار دادند جواب پاتولوژی به گفته دکتر توده بسیار خفیف سرطانی بوده است وباید تا مدتی تحت نظر باشم وان لوله داخل کلیه تا یک ماه باید در کلیه بماند سوال داشتم ایا واقعا اینگونه توده ها خطر دارند ودوم این لوله که در کلیه قرار دارد مشکل بعدی بهمراه ندارد با توجه به اینکه از بعد از عمل حدود 20روز پیش ادرار من گاهی خونی وادرار همراه با سوزش است به دکتر مراجعه کردم ومورد را گفتم وایشان گفتند طبیعی است ونیاز به انتی بیوتیک نیست . ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۴( 8 سال پیش)
      سلام
      تا گزارش پاتولوژی تود مذکور را نبینم نمی توانم نظری در مورد توده بدهم. لوله موجود در حالب مشکلی ایجاد نمی کند و خونریزی و سوزش هم بخشی مربوط به لوله مذکور است که با برداشتن لوله کم یا بطور کامل برطرف می شود
  • تصویر کاربر سارا پنجشنبه ۲۷ فروردین ۹۴( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 946 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    طی سونوگرافی بعمل آمده از کلیه دیورتیکول کالیس تشخیص داده شد . خواهشمند است اگر درمان دارد مرا راهنمایی کنید ( البته کلیه سمت راستم درد می کند )
    با تشکر فراوان - فریدونی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۷ فروردین ۹۴( 9 سال پیش)
      سلام
      دیورتیکول کالیس تا زمانی که علائمی مثل درد (دردی که بتوان به کلیه نسبتش داد) یا سنگ یا عفونت ، نداشته باشد نیازی به درمان ندارد
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۱ فروردین ۹۴( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1574 مشاهده پرسش
    با سلام جناب دکتر
    پدر من 72 سالشه از بیماری گوشت اضافه اذیت میشه راه حل
    دوما سوالم اینه که بزرگی پروستات را تشخیص دادند یعنی جوریه که نمی تونه ادرارش را نگه داره یا باید زود زود به سرویس بره قربانت اگه کمکم کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۱ فروردین ۹۴( 9 سال پیش)
      سلام
      منظورتان از گوشت اضافه را متوجه نمی شوم ضمن اینکه محلش را هم ننوشید.
      برای درمان پروستات حتما نباز به معاینه و آزمایش و سونوگرافی قبل از شروع درمان هست
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر