جراحی بزرگ کردن الت تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

سایز آلت تناسلی موضوعی است که از دیر باز ذهن مردان را به خود مشغول کرده است حتی افرادی که در رابطه جنسی مشکلی نداشته و اندازه آلت طبیعی دارند نیز دوست دارند تا آلت بزرگ تری داشته باشند انگار که بزرگ کردن الت تناسلی برای برخی مردان باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس می شود. اولین سوال که همیشه ذهن را مشغول خود می کند این است که اندازه طبیعی آلت مردان چقدر است؟

بهترین راه های بزرگ کردن الت تناسلی کدام است؟ اندازه های مختلفی در مطالعات و منابع ذکر شده است و این اختلاف به عوامل متعددی مثل نژاد، روش اندازه گیری و حالت آلت (در حالت شل، کشیده، یا نعوظ) بستگی دارد.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان

در منابع معتبر علمی، آلت کوچک یا میکروپنیس به سایز زیر 2.5 انحراف معیار از میانگین سایز آلت در حالت کشیده گفته می شود. این عدد در بالغین برابر با 9.3 سانتی متر می باشد، به عبارت ساده تر کسی که سایز آلتش در حالت کشیده بیش از ۹.۳ سانتی متر باشد آلتی نرمال دارد. در ۷۰ درصد مردان بالغ سایز آلت در حالت کشیده بین 11.7 تا 14.9 سانتی متر می باشد و ۳۰ درصد باقیمانده یا بزرگ تر و یا کوچک تر از این میزان است.
 
علت این که چرا آلت کشیده را ملاک قرار می دهند این است که سایز آلت در حالت کشیده تناسب بیشتری با سایز آلت در حالت نعوظ دارد. برای اندازه گیری طول آلت حتما بایستی از محل اتصال آلت به استخوان تا نوک آن اندازه گیری شود و چربی های قاعده آلت را به هنگام اندازه گیری بایستی فشرد و اندازه گیری از محل اتصال آلت به پوست صحیح نبوده و تخمین اشتباهی خواهد داد.
تفاوت اسکین تگ با زگیل تناسلی

آیا سایز آلتم همسرم را راضی می کند؟

سوال دوم مردان این است که آیا سایز آلت در حدی هست که همسرشان را در رابطه ی جنسی راضی نگه دارند. برای پاسخ به این سوال نیاز هست تا اطلاعاتی در مورد ساختار و سایز واژن یا مهبل در زنان داشته باشیم. واژن خاصیت الاستیک و ارتجاعی زیادی دارد. از طرفی می تواند آنقدر کوچک و تنگ باشد که یک تامپون را براحتی در خود نگه دارد و از طرف دیگر آنقدر بزرگ و متسع شود که نوزاد بهنگام تولد از آن عبور کند.
دیواره ی واژن مثل معده هست که چین دار می باشد یعنی در زمانی که نیاز نیست روی هم می خوابد و در زمانی که لازم هست چین ها از هم باز و متسع می شود. لذا قطر آن سایز مشخصی ندارد و بسته به شرایط می تواند تغییر کند. طول واژن در حالت طبیعی 2.75 تا 3.25 اینچ (حدودا 6.7 تا 8.1 سانتی متر) و در زمانی که زن تحریک جنسی می شود 4.25 تا 4.75 اینچ (حدودا 10.6 تا 11.8 سانتی متر) می باشد. صرف نظر از اینکه طول واژن چه اندازه هست، منطقه ای که تصور می شود برای برانگیختگی جنسی در اکثر زنان مهم باشد یک سوم خارجی آن است. لذا اینکه طول واژن به چه میزان با رضایت جنسی مرتبط هست؟ به نظر می رسد هیچکس مطمئن نیست.

دلایل عدم رضایت از رابطه جنسی

1) چاقی

نکته ی اول چاقی است. چاقی در هر دو جنس باعث می شود با افزایش ضخامت چربی زیر جلدی بویژه در نواحی شکم و ناحیه شرمگاهی (پوبیس) از حداکثر سایز آلت برای دخول استفاده نشود و موجبات نارضایتی را فراهم آورد. لذا مردانی که آلت نرمالی دارند ولی سایز کمتر از میانگین هست ترجیحا همسری اختیار کنند که چاق نباشد و مردانی که چاق هستند و بخشی از آلت توسط چربی اطراف آلت پوشیده و نهفته گریده است یا لاغر کنند یا اینکه با برداشتن چربی های ناحیه شرمگاهی (پوبیس)، بخش نهفته آلت را آشکار سازند تا طول مناسب تری بدست آورند و اگر پرده ی آلت در حدی است که ممانعت از استفاده ی حداکثری از سایز آلت می کند نسبت به برداشتن آن اقدام کنند.
 
این جراحی ها عوارض جدی نداشته و از نظر بهبود عملکرد آلت تناسلی و زیبایی نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند بلکه باعث ظاهری مناسب تر برای ناحیه تناسلی مردان می شود.

2) زایمان طبیعی

نکته ی دوم اینکه زایمان های متعدد طبیعی در زنان گاه می تواند باعث متسع شدن واژن بشود و لذت جنسی را کاهش دهد. در این موارد انجام واژینوپلاستی و تنگ کردن واژن به مراتب راحت تر و عملی تر از افزیش سایز آلت در مرد می باشد.

3) تجمل گرایی

نکته ی سوم لوکس گرایی و تجمل گرایی در رابطه ی جنسی است که فرد را به فکر بزرگ کردن الت تناسلی می اندازد. همانطور که جامعه به دلیل شرایط روز و افزایش امکانات ارتباطی به سمت لوکس گرایی در امورات زندگی مثل مسکن، لوازم منزل، ماشین، پوشاک و …… گرایش پیدا کرده است در روابط جنسی هم اینگونه شده است. به عنوان مثال همانگونه که یک ماشین معمولی هم می تواند نیاز رفت و آمد یک نفر را مرتفع سازد ولی دائم به فکر خرید ماشین های لوکس می باشد در سکس هم اگر چه یک آلت تناسلی معمولی می تواند نیاز جنسی دو طرف را برطرف سازد ولی دائم به فکر بزرگ کردن الت تناسلی هست و شاید بخشی ریشه ی روانی و مهم تر از آن ریشه ی اجتماعی دارد و بایستی از نظر روانشناسی و جامعه شناسی به آن پرداخت.
 
⛔️ توجه: هیچ نوع دارویی برای افزایش سایز آلت و بزرگ کردن الت تناسلی اثربخش نیست.

فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

نوعی از جراحی بزرگ کردن الت تناسلی از سال ۱۹۸۴ ابداع شد که در آن اجازه می دهد تا بخشی از آلت که که داخل بدن و چسبیده به استخوان لگن هست به خارج از بدن آزاد شود. در این جراحی که با برشی کوچک در ناحیه شرمگاهی (پوبیس) انجام می شود با قطع کردن رباط ساسپنسوری، آلت از استخوان لگن جدا می شود و یک پروتز کوچک بیضه برای پیشگیری از چسبیدن مجدد آلت به استخوان بین ریشه ی آلت و استخوان قرار می گیرد. بعد از آن شما نیاز دارید به مدت یکسال روزانه ۲ ساعت وزنه ای را به وزن نیم کیلوگرم به آلت آویزان کنید تا طول بدست آمده ثبات پیدا کند.
 
 بزرگ کردن الت تناسلی

سوالات رایج جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

در ادامه سوالات رایج جراحی بزرگ کردن الت تناسلی آمده است.

میزان افزایش آلت تناسلی در اثر عمل چقدر می باشد؟

در رابطه با عمل افزایش سایز اندام تناسلی باید گفت که، کسی نمی داند که چه میزان از آلت در داخل بدن هست لذا قبل از عمل نمی توان تخمین زد که در هر فرد چه مقدار به سایز آلت بعد از عمل اضافه می شود.

عوارض عمل بزرگ کردن الت تناسلی چیست؟

این روش عارضه جدی نداشته و فقط محل برش کوچک بر روی ناحیه شرمگاهی مشخص می باشد.

عوارض قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی چیست؟

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی در می تواند باعث افتادگی آلت یا ایجاد زاویه نامناسب بین آلت و بدن در حالت نعوظ شود. همچنین کوتاهی مجدد آلت بعد از بین رفتن اثر قرص ها نیز ممکن است.

آیا کشیدن آلت تناسلی در بزرگ کردن آن مؤثر است؟

دکتر محمد جباری در این باره معتقد است لارجرباکس ها، وکیوم ها و دستگاه های کششی و روش هایی مانند روش پنیمور، هنوز تأثیر تأیید شده ای ندارند، چه بسا اثر بخشی مطلوب را برای فرد ندارد و برخی از آن ها در بلند مدت می تواند عوارضی را برای فرد استفاده کننده داشته باشد.

هزینه عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان چقدر می باشد؟

هزینه ی جراحی بسته به تجربه ی جراح و مهارت آن می تواند متفاوت باشد و از آنجایی که بیشتر جنبه زیبایی دارد هزینه ی آن تحت پوشش بیمه نیست.
 

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

 
تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.3/5 - (969 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر پوریا دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 87 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    ببخشید میخواستم ببینم برای بدشکلی الت تناسلی میشه کاری کرد . البته منظورم از بدشکلی فقط و فقط پوستش هست که بغضی قسمت ها پوست اضافه اورده و برعکس و نقطه نقطه هم مشکل داره حقیقتش موقع ختنه که یادم میاد جای درست حسابی نبردن وطرف فک کنم تزریقاتچی بود که این بلا رو سرم اورد حالا میخواستم بدونم میشه کاری کرد . 100 درصد جواب میده؟ عوارضی نداره ؟ و این که توی چه سنی باید انجام بشه من 19 سالمه .... خیلی متشکرم ....
    البته با عرض شرمندگی دو عکس هم پیوست کردم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      حالا میخواستم بدونم میشه کاری کرد ؟.................بله میشه اصلاحش کرد
      100 درصد جواب میده؟...................بله البته نیاز به معاینه و بررسی دقیق تر هست
      عوارضی نداره ؟.......................................خیر
      و این که توی چه سنی باید انجام بشه................................محدودیت سنی ندارد
  • تصویر کاربر بيمار دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    سلام
    ديروز از شما پرسيده بودم "وقتي شريك جنسيم آلت من رو با دست تحريك ميكنه تا موقعي كه داره اين كار رو ميكنه آلتم نعوظ كامل داره و هيچ مشكلي ندارم ولي وقتي رهاش ميكنه توي حدود ٣٠ ثانيه نعوظ از بين ميره. انگار يه جورايي فقط به تحريك فيزيكي پاسخ ميده. مشكل چي ميتونه باشه؟" و شما پاسخ دادين "حتمالا شما عادت به خودارضایی داشته اید و در این موارد عادت می کنید که نعوظ تان وابسته به لمس باشد به همین دلیل وقتی تحریک فیزیکی روی آلت نیست آلت شل می شود"
    درست فرمودين من عادت به خود ارضايي داشتم وهمزمان با تماشاي پورن اين كار رو ميكردم.الان در حدود ١ ماه هست كه ترك كردم. ولي نميدونم براي رفع اين مشكل چه كار بايد بكنم؟ اين مشكل خود بخود حل ميشه؟ چقدر زمان نياز هست تا رفع بشه؟ نيازي هست به پزشك مراجعه كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      همانطور که خدمتتان عرض کردم تغییر عادت زمانبر و کمی سخت هست ولی شدنی است و برای کمک می توانید به روانشناسی که در زمینه سکسولوژی فعالیت می کند مراجعه کنید
  • تصویر کاربر علي دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 228 مشاهده پرسش
    كاندوم هاي نرمال موجوددر بازار كمي از لحاظ قطر براي من بزرگ هستند، چه برند كاندومي سايز small دارد كه در بازارموجود باشد ؟
    واز كجا ميتوان تهيه كرد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      تو ایران کمتر سایز بندی داره ولی از شرکت ایرانی OURS که کاندوم تولید می کند می توانید بپرسید
  • تصویر کاربر ارسلان شنبه ۶ آبان ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 110 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید ،
    عذر میخوام امروز با چیزی شبیه تاول روی آلت تناسلیم مواجه شدم و به شدت نگرانم کرده میخواستم ببینم آیا با فرستادن عکس این تاول میتونید کمکم کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      دردناک هست؟ در لمس سفت هست؟
    2. تصویر کاربر ارسلان پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      نه اصلا حسش نمیکنم ، مثل یک جوشه
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      برای تشخیص نیاز به معاینه حضوری و لمسش می باشد البته به احتمال زیاد چیز نگران کننده ای نیست شاید فولیکولیت باشد که یک ضایعه ی عفونی است
    4. تصویر کاربر ارسلان جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      امروز خیلی بهتر شده و تقریبا دیگه نیس. باز هم نیاز ب معاینه هست؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      خیر اگر برطرف شده نیازی به مراجعه و معاینه نیست
    6. تصویر کاربر ارسلان جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      در این حالته الان
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      نسبت به عکس قبلی بهتر شده و به نظرم بهتره چند روزی صبر کنید
    8. تصویر کاربر ارسلان جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      بله ممنونم
    9. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۶ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      موفق باشید
    10. نمایش سایر 8 پاسخ
  • تصویر کاربر فرخ جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 115 مشاهده پرسش
    دکتر عزیز با سلام و سپاس از سایت خوبتان
    بنده شش ماه بود که در شورتم لکه های زردی مشاهده میکردم اوایل فکر کردم مربوط به ترشحات منی است تا اینکه یک ماه قبل وقتی یک ماه نزدیکی نکرده بودم یک لکه خون در شورت خودم مشاهده کردم علایمی نداشتم نه سوزش نه خارش بعد یک هفته از مشاهده این خون دیدم که بیضه چپم کمی درد میکند ودیدم که بعد از ادرار مایع منی ازمن همراه لکه های خون روشن خارج میشود تست کردم که ببینم آیا این خون مال ادراراست یا منی لذا باکاندوم نزدیکی کردم ودیدم مقداری خون روشن درمنی من وجود دارد و در ادار نیست ومنی با سوزش شدیدی خارج شد بعد یک روز سوزش و خارش شدیدی گرفتم به پزشک عمومی روستا مراجعه کردم ایشان داکسی سایکلین 100و کوتریموکسازول40800 بمدت 14 روز برام تجویز کردن البته بدون هیچ آزمایش و سونوگرافی ودراین مدت نزدیکی را برای من ممنوع کردند تاروز 14 ام روبه بهبود بودم یعنی خون داخل منی و سوزش و خارشم 80 درصد خوب شده بود دقیقا دوروز بعد اینکه داروها تمام شد کل موارد دوباره عود کرد البته با شدت کمتری الان هم کمی خون روشن بعد ادرار در منی دارم هم سوزش سمت چپ مثانه که به کمر منتشر میشود وهم کمی درد بیضه چپ و کمی تکرر ادرار
    سابقه بیماری کبد چرب داشتم و کمی چربیم هم بالا بود البته آخرین آزمایشی که انجام دادم مال چهار سال قبل بوده وخبر کبد و چربی خونم رو ندارم قرصی که مصرف میکنم برای ارامش اعصاب نورتریپتیلین 25 از سال نود می باشد

    درحال حاضر یک روز است که به توصیه یکی از پزشکان عمومی دیگر قرص سیپروفلوکساسین 500 هر 12 ساعت یکبار مصرف میکنم ووقتی مصرف میکنم خارش وسوزش ودردهای شکمی ندارم اما رنگ ادرارم همچنان زرد رنگ هست وگاهی احساس میکنم چیزی سرد روی پشت مثانه ام هست و گاهی داخل آلتم میخارد و وفشار میدهم درد دارد درضمن قرص مترونیدازول اصلا اثری درمن نکرد والان هم نزدیک 16 روزه هیچ نزدیکی نداشتم واز نزدیکی میترسم یاد آور شوم که قبلنها بعد انزال همیشه تا دوروز خارش داشتم و فکر میکردم مشکل از همسرم هست ولی تازه فهمیدم که مشکل از من بوده از شما عاجزانه تقاضا دارم راهنمایی کامل بفرمایید چون بنده درروستا هستم و برای دسترسی به متخصص اورولوژی باید به شهر بروم
    چه دستوری میفرمایید شدیدا هم دچار اظطراب و ترس شده ام
    با سپاس سن 39 سال جناب
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      به نظرم سیپروفلوکساسین داروی مناسبی است ولی بهتر است حداقل حدود یک ماه استفاده کنید. مایعات بویژه آب و آبلیموی تازه و البته کم در داخل آن زیاد بنوشید. نزدیکی با کاندوم مشکلی براتان ایجاد نمی کند
    2. تصویر کاربر فرخ پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
      دکتر عزیز به نظر شما وجود خون روشن خطرناک نیست ایا این خون خودبخود خوب میشود؟به نظر شما دوباره داکسی سایکلین و کوتریموکسازول زا تا یک ماه ادامه دهم و یا نیاز به ازمایش خاصی دارد که انجام بدهم ایا بنظر شما همون گنوره یا سوزاک می باشد با تشکراز پاسخ شما
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۵ آبان ۹۶( 6 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر