انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (131 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ا چهارشنبه ۲۲ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 89 مشاهده پرسش
    سلام و عرض خسته نباشید . یک روز پیش ضربه نسبتا متوسطی با لگد به هر بیضه من وارد شد و طبق بررسی های خودم بیضه کبودی،قرمزی،تورم نداشت و در لحظه اول بسیار بسیار درد داشت و به مراتب تسکین یافت در لحظه اول و ساعت ها بعد نه حالت تهوع داشتم و نه تب پس نسبت به پیچ خوردگی مطمئن شدم و به اورولوژیست یا اورژانس مراجعه نکردم. امروز هم دردی در خود بیضه احساس نمی کردم و قابل لمس بودن ولی کییسه بیضه خفیفی داره و در کشاله ران و خود ران درد بسیار شدیدی رو احساس می کنم بررسی هم با دست انجام دادم و هیچ پارگی عروقی و یا مواردی که خودم بتونم تشخیص بدم رو ندیدم ضربه هم به زیر بیضه وارد شده و خودم احتمال تورم اپیدیم رو میدم اما مطمئن نیستم درد تقریبا در حالت ایستاده کمی کاهش می یابد و وقتی پاهایم را به بیضه می چسبانم درد می افتد و الان هم پس از انزال (نه در سیمن و نه در ادرار خون دیدم) درد نسبتا شدیدی در اطراف بیضه احساس میکنم ولی حالت تهوع ندارم و کمی احساس خواب الودگی میکنم نیازی به مراجعه به پزشک اورولوژیست هست؟ همچنین در هنگام خنده یا مدفوع کردن هم کمی درد احساس می کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۲ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
      سلام
      با توجه به اینکه معاینه شما با معاینه ی یک ارولوژیست می تواند متفاوت باشد و با توجه به حساس بودن بیضه ها ترجیحا بهتر است توسط ارولوژیست معاینه و در صورت لزوم سونوگرافی هم انجام دهید.
  • تصویر کاربر اریامهر یکشنبه ۱۲ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 83 مشاهده پرسش
    سلام خدمت اقای دکتر جباری
    من چند سالی است خود ارضایی میکردم اوایل به صورت سه روز در هفته بود بعد ماهی یکبار بود چند باری هم شش ماهی خود ارضایی نمیکردم.حالا در سینه ام احساس توده احساس میکنم.اگه محکم فشار
    بدم احساس درد میکنم ولی ترشح مایع ندارم.درضمن دچار شل بودن مایع منی هستم.قسط ازدواج دارم ایا به مشکل بر می خورم نه.اگر جواب کامل بدهید سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۲ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
      سلام
      لمس توده در سینه ارتباطی با خودارضایی و وازدواج کرن شما ندارد گرچه بهتر است از بابت توده توسط پزشک معاینه شوید. بابت شل بودن مایع منی توصیه می کنم آزمایش منی بدهید
  • تصویر کاربر ehsan چهارشنبه ۸ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 103 مشاهده پرسش
    باسلام آقای دکتر یک سوال دارم اینکه در رابطه ازدواج موقت کوتاه حلال با توجه به اینکه نمی دانیم شخص ایدز و بیماری دارد آیا استفاده از کاندوم کفایت می کند؟و چه کارکنیم ایدزو بیماری جنسی و مقاربتی نگیریم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۸ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
      سلام
      کاندوم از انتقال هپاتیت و ایدز و سوزاک پیشگیری می کند ولی از زگیل تناسلی و تبخال تناسلی پیشگیری نمی کند و راهی هم برای پیشگیری نیست
      شرعی بودن رابطه باعث نمیشه تا مسایل بهداشتی و ایمنی سلامت هم تضمین شود
  • تصویر کاربر ح.امیدی چهارشنبه ۸ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 78 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترمن 26سالمه بیضیه ام کوچک شده من از اسپره تاخیری استفاده ام کردم میشه دلیل همین باشه یک راه کارواسه درمانش بهم بگین تو شهر ما دکتر اورولوژی نیست تو رو به خدا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۸ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
      سلام
      اسپری تاخیری باعث کوچکی بیضه نمیشه
      اصولا برای اینکه ببینید بیضه ها کوچک شدند یا خیر و کارکردشان به چگونه است توصیه می کنم سونوگرافی از بیضه ها و ازمایش اسپرم و تستوسترون انجام دهید
  • تصویر کاربر علي دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 107 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير
    براى اولين بار ميخواستم با خانمم رابطه داشته باشم در اولين تلاشمون به دليل اضطراب خانمم و خشكى واژن موفق به دخول نشديم اما پس از آن ديگر حالت نعوذ اوليه براى من تكرار نشد و اگر هم نعوظ كند زمان دخول از حالت نعوظ در مى آيد اين در صورتي است كه در شب هاي اول يا دوران نامزدي حالت نعوظ را به تكرار و با مدت طولاني تجربه كردم اما چند بار اخير كه حالت نعوظ سريع فروكش كرد و موفق به دخول نشديم خيلي ذهنم را درگير كرده است..دليل اين اتفاق و راه درمان چيست؟
    پيشاپيش بابت پاسخ گويي شما و خدمات ارزنده تان متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      علتش استرس و نگرانی است
      از ژل لوبریکانت برای همسر استفاده کنید
      خودتان هم نصف قرص ویزارسین ۵۰ میلی یک ساعت قبل از رابطه استفاده کنید
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر