انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (131 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 66 مشاهده پرسش
    سلام.تقریبا نزدیک به 5 سال هست که دونه های ریزی ( شبیه به جوش )روی سر الت مشاهده میکنم که بدون دلیل خاصی بوجود میان و بدون اینکه من کاری بکنم معمولا بعد از دو‌تا سه هفته از بین میرن.این دونه ها بدون برامدگی خاصی ( تقریبا سطحی)هستن و سوزش و خارشی هم ندارن.تعدادشون تو‌این سال ها بیشتر نشده کمتر هم نشذه.فقط هم روی کلاهک الت ایجاد میشن.این چه بیماری میتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات اگزما هستند. هر زمان که پوست خشک تر شود بروز می کند و معمولا بعد از مدتی از بین می روند. لذا شستن ناحیه تناسلی با شام
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 81 مشاهده پرسش
    سلام وخداقوت مدت طولانی است که دردمن از بیضه شروع شده و بدنبال آن پاها درد طاغت فرسایی می گیرد اگر (همخوابی)تخلیه انجام شود آرام می شود تایکی دوروز آرام است و باز شروع می شود ناگفته نماند که ازلحاظ روانی هم طلبب شدید ایجاد میشود واحساس نیاز شدید پیدا می کنم آیا اصلا این بیماری است یا چیز دیگر ؟ نیاز به درمان دارد یا بنابر توصیه تعدادی پزشک که مراجعه کردم دوزن داری باعث آرام شدن این مورد و جلوگیری از فرسوده شدن تنها همسرم می شود . ممنون می شوم به آدرس رایانامه ام پاسخ دهید .لطفا جاییی اسمم ثبت نشود.ممنون خدا خیرتان دهد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      برخی افراد که طبع گرمی دارند وقتی تحریک می شوند و احساس نیاز می کنند دچار درد بیضه می شوند اینحالت بیماری نیست و درمانش هم همان برقراری رابطه ی جنسی و انزال است.
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1057 مشاهده پرسش
    آقای دکتر یه سوال داشتم من ازمایش هورمون تستسترون دادم که نرمال بود ولی ناشتا نرفتم ازمایش بدم قبل ان صبح قرص امگا ۳ خورده بودم و سر کار شکلات و نسکافه مصرف کرده بودم و ساعت ۱۲.۳۰ رفته بودم ازمایش که نرمال بود میخواستم بپرسم ایا نتیجه درست میشه و ۲. ایا نرمال بودن تستسترون دال بر سلامت بیضه هست یا خیر. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      میخواستم بپرسم ایا نتیجه درست میشه؟.........................برای آزمایش اسپرم نیازی به ناشتا بوذن نیست ولی توصیه می شود بین ساعت ۷ تا ۱۱ صبح انجام شود
      ۲. ایا نرمال بودن تستسترون دال بر سلامت بیضه هست یا خیر........................بیضه ۲ کار انجام می دهد یکی تولید تستوسترون و دیگری تولید اسپرم. لذا برای اطلاع از سلامت بیضه علاوه بر ازمایش تستوسترون بایستی آزمایش اسپرم هم صورت گیرد
    2. تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      ممنون‌آقای دکتر منظورتون تستسترون نه چدن نوشتید ازمایش اسپرم!!
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      نه منظورم همان آزمایش اسپرم هست. برای اینکه از طبیعی بودن عملکرد بیضه ها مطمئن شوید ۲ نوع آزمایش بایستی انجام دهید. یکی آزمایش هورمونی تستوسترون هست و دیگری آزمایش اسپرم
    4. تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      بله آقای دکتر متوجه شدم‌ منظورم این است هورمون تستسترون‌ نیاز به ناشتا یی ندارد نه !!چون نوشته بودید ازمایش اسپرم نیاز به ناشتایی ندارد و سوال من درباره هورمون تستسترون‌ بود که ازتون پرسیده بودم با کمال تشکر!!
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      بله آقای دکتر متوجه شدم‌ منظورم این است هورمون تستسترون‌ نیاز به ناشتا یی ندارد نه؟........................خیر نیازی به ناشتایی ندارد
    6. تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      مچکر م در پناه خدا باشید.
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلامت باشید
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر م.ا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 73 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاي دكتر. جديدا مشكلي برام پيش اومده كه نگرانم كرده و خواستم مطرحش كنم. چند وقتيه كه هنگام انزال يك تورم نسبتا كوچك زير ختنه گاهم ايجاد ميشه شبيه ورم كردم رگ هستش ولي فقط هنگام انزال اتفاق ميفته. درد نداره و شل هستش و كمي كه از انزال ميگذره خود به خود رفع ميشه. ميخواستم بدونم آيا مشكل جديه؟ و براي رفعش بايد به دكتر مراجعه كنم؟. ممنون از وقتي كه در اختيارم ميذاريد.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      البته چون ندیدم نمی تونم بگم چی هست ولی به نظرم موضوع مهمی نیست و نیازی به مراجعه به پزشک ندارد ولی اگر سیر پیشرونده داشت حتما مراجعه کنید
  • تصویر کاربر رامین یکشنبه ۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 764 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت جناب دکتر جباری...بنده مشکل ریزش مو داشتم و به متخصص پوست و مو مراجعه نمودم...ایشان قرص فینپشیا ۱ میلی گرمی ( فیناستراید ۱ میلی گرمی) تجویز نمودند.... علی رغم اینکه موهام پرپشت شده است؛ ولی از دوستانم شنیدم قرص عوارض خطرناکی مثل عقیمی دارد...
    و یک سری هم میگویند که عوارض قرص با قطع مصرف طی چند ماه از بین می رود... نظر شما در این زمینه چیست؟
    و اینکه میتواند بر رشد موهای صورت و سبیل تاثیر بگذارد؟ بنظرم سرعت رشد موهای صورتم نسبت به قبل کم شده است....
    سپاسگزار از وقت گذاریتان برای بیماران.....
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      مقالات کمی ضد و نقیض هستند ولی برایند مقالات اینه که می تواند تاثیرات منفی بر روی کیفیت اسپرم داشته باشد و البته با قطع دارو برگشت پذیر هست. بر روی رویش موی صورت هم می تواند تاثیر داشته باشد
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر