انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (131 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر خشایارمدد سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 135 مشاهده پرسش
    سلام.وقت بخیر
    جواب ازمایش چک میکنید 20 روز بعد رابطه جنسی که کاندوم برا چند ثانیه پاره و سریع تعویض کردم.
    بنظر شما سه ماه بعد نیاز به تکرار دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      اگر چه خوشبختانه منفی است ولی بهتر است ۳ ماه بعد از تماس مجددا چک و تکرار شود
  • تصویر کاربر آرمان چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 97 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید.
    جناب دکتر بنده ۳۲ سال دارم و مدتی است که متاهل هستم اما نمی توانم با همسرم ارتباط برقرار کنم. در مواردی که شروع به معاشقه می کنیم به هیچ وجه نعوظ ندارم و همچنین استرس بسیار بالایی دارم. درواقع میل جنسی بسیاری دارم ولی از انجام عمل جنسی شاید میترسم. در مواردی که قرار نیست ارتباط جنسی داشته باشیم مثلا در ماشین یا مکان دیگری غیر از منزل، به محض اولین لمس با همسرم، تحریک میشوم و تاحدی نعوظ پیدا میکنم ولی در منزل که اماده انجام رابطه ی جنسی هستیم پس از چند دقیقه معاشقه، نعوظ ندارم و التم کاملا شل است. البته بنده قبل از دوران متاهلی بشدت خودارضایی انجام می دادم. شاید گاهی دو تا سه بار در روز..
    این مشکل بنده چگونه قابل حل است؟ متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      مشکل شما می تواند هم بدلیل استرس بالا و هم عادت خودارضایی افراطی شما در گذشته دارد معمولا بتدریج و با کنترل استرس بتدریج برطرف می شود ولی موقتا می توانید از نصف قرص ویارسین ۵۰ (یعنی ۲۵ میلی) یکساعت قبل از نزدیکی استفاده کنید.
  • تصویر کاربر الت چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من 20 سالمه و تقریبا جدیدا در مورد این جور چیزا مطالب خوندم یکم ترسیدم و حالا سولاتی دارم که تو چند دسته میخوام خدمتتون عرض کنم وسعی میکنم با جزئیات بگم:
    اولا اینکه دقیقا برام هنوز روشن نشده که منظور از کجی یا انحراف دقیقا چیه یعنی چقدر...
    اما چیزی که من تو خودم میبینم در حالت (عادی) شل یا غیر فعلش یکم انحرافی به چپ بنظر میاد دیده میشه که ممکنه تو پزیشن های مختلف معلوم هم نباشه...در حالت نیمه شل هم به ندرت یه حالتی شبیه (ساعت شنی در تنه) دیده میشه که گفتم مطمئن نیستم همیشه اینجوری بوده یانه!!!... در حالت سفتی و نعوظ موارد بالا دیده نمیشه اما از رو به رو کلاهک تناسلی ظاهرا یکم پیچ خرده دیده میشه تاحدودی که معلومه واینرو هم بگم یک انحرافی به چپ خیلی خیلی کمی هم بنظرم دیده میشه شاید بخاطر پیچش الت باشه (در حالت نعوظ و سفتی).
    و سوالم اینکه ایا چقدر جدی هست این مسئله برام؟؟ (درضمن مطمئن نیستم این کجی از ابتدا بوده یا نه!)
    ...................................................................................................
    سوال بعدیم در مورد خود ارضاییه که تو سایت های مختلف خیلی گشتم اما به همه سولاتم پاسخی کامل و بدرد بخوری پیدا نکردم:
    اولا دفعات نرمال خود ارضایی(در باره زمانی مشخض) در مردان در سنین مختلف چقدره ؟؟ و بهترین راه کنترل یا ترکش چی میتونه باشه؟
    تقریبا یک سالی میشه خود ارضایی گرفتارم کرده بطوری که هفته ای یکی/ دو یا سه ویا گاهی اوقات بیشتر. هرچند قبلا هم داشتم شاید بیشتر نمیدونم چقد یادم نیست ولی خیلی آزارم میده فقط پشیمونم میکنه اینو هم بگم که لذتش یکم بیشتر ومتفاوت تر از گذشته شده که یکم هم غیرقابل کنترل شده بخاطر اصراری ک بعد از نعوظ به ادم دست میده.... از دوسال پیش به اینور احساس میکنم الت تناسلیم نسبت ب قبل حجیم تر دیده میشه میخاستم بدونم ایا نرماله یا ناشی از اعتیاده ب خودارضاییه یا اصلا اعتیاد دارم یانه؟؟؟؟؟ هرچند احساس میکنم چیز مهمی نیست و میتونم کنترلش کنم بارها بخودم قول دادم اما باز زیر پا گذاشتم میترسم ولی نمیخوام دیر بشه...
    امیدوارم کامل بخونید و به همه سوالاتم پاسخ مناسبی بدید خیلی منتظر بپاسختونم (متشکرم)
    1. تصویر کاربر الت دوشنبه ۱۱ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      باعرض پوزش عکس میفرستم...
      وباید توضیح بدم که دو تا عکس کنار هم که مربوط به حالت شل است ممکنه بدلیل قرارگیری زیر شورت کج دیده بشن (درنعوظ اینجوری نیست) ولی در کل یه همچین وضعیتی داره. اکثر اوقات ادار زاویه داری دارم یعنی یکم به سمت چپ...
      سوال دیگه هم دارم اینکه ( تقریبا) در هر بار نعوظ قبل از انزال پیش اب میاد که بنظرم کم نیست آیا مربوط به زود انزالیه؟
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      عکس ها رو دیدم در کل وضعیت آلت در حالت شل ملاک نیست و با توجه به قرار گیری در لباس زیر و عادت فرد ممکن است کمی به طرفین انحراف داشته باشد ولی در حالت نعوظ هم مشکل جدی در عکس ها نمی بینم و قطعا در آینده و فعالیت جنسی مشکلی نخواهید داشت.
      خودارضایی قاعده ی خاصی ندارد که بخواهیم بگوئیم چندبار در هفته نرمال هست یا خیر. صرف نظر از منع شرعی این مسئله بایستی بگویم که خودارضایی در دراز مدت می تواند عادت فعالیت جنسی در اینده را تغییر دهد و در برخی افراد باعث شود تا برقراری ارتباط با جنس مخالف دچار مشکل شوند چون خودارضایی نعوظ را وابسته به لمس می کند و شاید باعث شود تا در معاشقه و ارتباط با جنسی مخالف دچار شلی الت شوند لذا عدم انجام آن توصیه می شود.
    3. تصویر کاربر الت سه شنبه ۱۲ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      باتشکر از پاسخ کاملتون خیلی ممنون... آخرین سوال:
      1- من الان بیست سال دارم لازمه تا دوران ازدواج کاملا ترک کنم یا به کمترین حد ممکن برسونم؟؟ دیر که نیست؟؟
      2-این حالت پیچش الت تناسلیم ممکنه بعداز مدتی خوب بشه؟؟ منشاء اون چی میتونه باشه؟؟؟ (من چپ دستم و هنگام استمناء باهمون دست انجام میدادم) آیا ممکنه تشدید بشه؟؟؟؟؟؟
    4. تصویر کاربر الت سه شنبه ۱۲ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      ادرار زاویه دار در حالت شل یا نسبتا شل چی؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۳ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      خیر دیر نیست. بعیده که پیچش آلت خوب بشه و احتمالا مادرزادی است گرچه بیماری خاصی نیز محسوب نمیشه و با توجه به خفیف بودنش اهمیتی ندارد. زاویه دار بودن ادرار در حالت شل هم موضوع مهمی نیست و در خیلی از مردان بدلیل انحرافات خفیف آلت وچرخش آن وجود دارد.
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 141 مشاهده پرسش
    سلام آقا دکتر من یه پسر دارم 2سال و 2 ماهشه ولی هنوز هم بیضه اش رشد نکرده. وقتی که 3ماهش بود مشانه اش خیلی باد داشت بردم زاهدان دکتر ی سونو براش نوشت. وقتی ک سونو گرفتم گفته بیضه اش (7×13) بود هر دو تا.و دکتر گفت هیچ مشکل نداره ولی بعد از یک سال من دیدم بیضه اش بیشتر از قبل کوچکتر هستند. بیضه اش خوب رشد نکردند و تو کیسه نزول هم نکردند. بعد وقتی که 1 سال و 5 ماه بود دوباره بردم یزد و سونو گرفتم بیضه راستش اندازه ای در حدود (7 ×12) بود و بیضه چپ اندازه ای در حدود 8×11 بود. و دکتر به من گفت خوبه هیچ مشکل نداره. ولی من هنوز هم نگرانم پسر الان 2 سالشه و بیضه اش خوب تو کیسه نزول نکردند. به نظر شما من چ کار کنم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      میشه لطفا عکسی از سونوگرافی گرفته و در همین بخش بارگذاری و ارسال کنید؟
  • تصویر کاربر همایون یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 200 مشاهده پرسش
    باسلام ؛ آقای دکتر من 37 سالمه ، از وقتی که یادمه انزال خشک داشتم و بعد از ارضاء شدن منی از من خارج نمیشه . آزمایش برگشت به مثانه رو انجام دادم که گفتند به مثانه بر نمیگرده ، سیستوسکوپی دادم گفتند که لوله هات مسدود نیست (فقط در سیستوسکوپی مشخص شد التهاب پروستات دارم) . دو بار آزمایش تستوسترون گرفتم که هر دو بارش عدد 2 رو نشان داد که کمی پایین تر از حد طبیعیه . خلاصه نمیدونم دلیلش چیه !! سیزده ساله ازدواج کردم و به دلیل این مشکل (انزال خشک) نتوانسته ایم صاحب فرزند شویم . یکبار IVF انجام دادیم و از بیضه هایم چند نمونه گرفتند و گفتند سه الی چهار تا اسپرم خشک و بی تحرکه ولی جنین تشکیل شد و به رحم همسرم انتقال دادند ولی متأسفانه موفقیت آمیز نبود . به توصیه یک پزشک متخصص مدتی قرص ایمی پرامین مصرف کردم ولی باز اثری از منی نبود . آقای دکتر شما رو به خدا کمکم کنید آیا دارویی هست که بشه انزال رو تجربه کنم و صاحب فرزند شوم . آیا به غیر از IVF راه دیگری هست که کمتر زمان و هزینه داشته باشه ؟ توی اینترنت قرصی را با نام « سمنکس » تبلیغ میکنند آیا این قرص میتونه من رو درمان کنه ؟ خیلی از شما سپاسگزارم .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      نتیجه ی سونوگرافی ترانس رکتال و نیز آزمایش هورمونی FSH
      آیا به غیر از IVF راه دیگری هست که کمتر زمان و هزینه داشته باشه ؟ ...............................خیر
      توی اینترنت قرصی را با نام « سمنکس » تبلیغ میکنند آیا این قرص میتونه من رو درمان کنه ؟........................خیر
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر