انواع عمل زیبایی دستگاه تناسلی مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

کوچک بودن آلت تناسلی می تواند اعتماد به نفس هر مردی را پایین بیاورد. قطعا تا به حال تبلیغات گوناگونی برای بزرگ کردن آلت تناسلی دیده اید؛ اما بهترین روش برای بزرگ شدن آلت تناسلی چیست؟

دو روش جراحی برای بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد:

1- بلند کردن آلت تناسلی

شایع ترین روش بزرگ شدن آلت تناسلی ،برش رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان لگن متصل می کند و اجازه می دهد کمی تنه ی آلت بیشتر (به طور متوسط ​​کمتر از یک اینچ) در خارج از بدن قابل مشاهده باشد. برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط، فرد می بایستی برای شش ماه به طور روزانه وزنه ای به آلت برای چند ساعت آویزان کند یا تمرینات کششی با دستگاه را به کار برد.

2- پهن کردن آلت تناسلی

مردانی که فکر می کنند آلت تناسلی آنها بسیار باریک است، از روش های بحث برانگیز مانند تزریق چربی، سیلیکون یا کاشت گرافت بافتی می توانند استفاده کنند. بر اساس انجمن ارولوژی آمریکا ایمنی و اثربخشی این روش ها برای افزایش ضخامت یا طول آلت تناسلی در بزرگسالان تایید نشده است.

یک روش جدیدتر و احتمالا با خطر پایین تر که ممکن است برای برخی از مردان موثر باشد، در مواردی است که اسکروتوم بالای شفت آلت تناسلی متصل می شود. تقریبا جدا کردن اسکروتوم می تواند طول بیشتری از شفت را نشان دهد که باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود. مدت زمان جراحی طولانی نیست و می تواند به صورت سرپایی انجام شود.

خطرات  جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

 جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

هیچ روش شناخته شده ای وجود نداشته و هیچ یک از سازمان های اصلی پزشکی این جراحی ها را تایید نمی کند. بعضی افراد تصمیم به سفر به کشورهای دیگر برای درمان هایی که حتی در ایالات متحده آمریکا هم تصویب نشده اند، می گیرند. اگر شما هم به این قضیه فکر کرده اید پس زمان مشورت کردن با پزشک در مورد خطرات ممکن رسیده است. عوارض جانبی جراحی های افزایش طول آلت تناسلی متعدد است و شامل عفونت، آسیب عصبی، کاهش حساسیت و مشکل در نعوظ است. شاید نگران کننده ترین و ترسناک ترین عارضه، کوتاه تر شدن آلت تناسلی از آنچه داشته اید، باشد. پهن کردن آلت تناسلی حتی بحث انگیزتر است. عوارض جانبی آن ناخواشایند است و غالبا آلت تناسلی ناصاف و ناهموار می شود.

مطالعات اندکی که در این زمینه انجام شده، دلگرم کننده نیستند. بر اساس مطالعات انجمن اورولوژی اروپا در 42 مرد که برای افزایش طول آلت تناسلی از روش جراحی برش رباط آویزان کننده استفاده کردند‌‌، دریافتند که تنها 35٪ از نتایج آنها راضی بودند و نیمی از افراد به عمل های جراحی بیشتری نیاز پیدا کردند.

بزرگ کردن آلت تناسلی خوب است یا بد؟

آرزوی داشتن آلت تناسلی کمی بزرگتر، امری شایع می باشد ولی قبل از انجام هر کار عجولانه ای، کمی صبر کنید. صحبت کردن با متخصص ارولوژی می تواند کمک کننده باشد. بر اساس تحقیقات هنگامی که یک پزشک صادقانه به یک شخص اطمینان می دهد که اندازه آلت تناسلی اش متوسط ​​است، او احتمالا از جستجو برای جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی صرف نظر خواهد کرد.

شما همچنین باید در برابر ادعاهای احمقانه برای معجزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی محتاط باشید. هدف اصلی تبلیغات بزرگ شدن آلت تناسلی برای مردانی است که فکر می کنند تمام قدرتشان در آلت تناسلی آنها قرار دارد و این افراد قربانیان اصلی هستند!

 دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص ارولوژی ترمیمی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.2/5 - (131 امتیاز)

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سیما جمعه ۲۲ اردیبهشت ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 126 مشاهده پرسش
    آیا ویروس ایدز از, راه بزاق دهان , مکیدن لب و زبان , در صورتیکه دهان مفعول هیچگونه زخمی ندارد, امکانپذیر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۲ اردیبهشت ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      خير از طريق دهان انتقال نمي يابد
  • تصویر کاربر عليرضا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من روي بيضه ام يك جوش ريز پارسال زده بود مثل زيگيل اما به مرور زمان بزرگ شده مثل كسيت يا كورك ... الان بزرگ شده درد ميكند و سرش سفيد است وقت ميگيرم كه شما معاينه كنيد ولي قبلش ميخوام بدانم كه اين چي است ؟؟؟ تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      البته برای تشخیص نیاز به معاینه و لمس هست ولی احتمالا کیست اپیدرموئید هست گرچه بحث کورک و جوش چرکی نیز محتمل هست.
  • تصویر کاربر نویدی سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 86 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید . من انحرافی آلت دارم به پایین اولش نداشتم ولی چن وقتیه شروع شده در حالت نعوظ کاملا مشخص و چون بزرگه (23 س ) به چشم میاد و مشکل هم پیش آورده. نمیخام عمل کنم راه حلی هس؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام
      بجز جراحی راه حل دیگری نیست
  • تصویر کاربر مهري شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 107 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد من قبلا باهاتون واجع به تبخال تناسلي حرف زدم گفتيد آزمايش بدم و الان ازمايش دادم وميخوام جوابو ببينيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام
      در اين آزمايش تبخال شما مثبت است ولي نوع يك را از نوع دو تفكيك نكرده است.
    2. تصویر کاربر مهري پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      منظور از نوع يك و دو خطرناكيشو متظورتونه؟ و اينكه الان تو اين ازمايش حاد است يا نه؟
    3. تصویر کاربر مهري پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      يعني امكانش هست باز تبخال تناسلي نباشه؟
    4. تصویر کاربر مهري پنجشنبه ۳۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      و اگه تبخال باشه طبيعي هست كه يا پماد بتاها وكرتيزون ها بهبود پيدا ميكنه؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام
      نوع يك تبخال دهاني است و نوع دو تبخال تناسلي
      در اين ازمايش مزمن هست نه حاد
      تبخال با بتامتازون بدتر ميشه نه بهتر
    6. تصویر کاربر مهري جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      ببخشيد خيلي مزاحم ميشم من اون ضايعات كه زده بود و ورم كرده بود روش كلوتريمازول مديفارم زد و خيلي بهتر شد نسبتا داره كامل خوب ميشه اين يعني حساسيت بوده؟
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      تبخال یک دوره دو هفته ای دارد و طی دو هفته حتی بدون هیچگونه درمانی خود بخود بهبود می یابد و مجددا بعدها عود می کند و باز همین دوره ی ۲ هفته ای را طی می کند
    8. تصویر کاربر مهري شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      معذرت ميخوام من نفهميدم الان اين پمادو زدم بايد بدتر ميشده يا نه فرقي نداشته؟واينكه تبخال تناسلي همراه با ورم كلي اون ناحيه است؟معذرت ميخوام عكس ميندازم از دوشنبه شده
    9. تصویر کاربر مهري شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      و اون جاي زخما يه چيزي عين تاول بود و اينكه ايا باز من بايد ازمايش بدم؟
    10. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      اگر تهران هستید آزمایشگاه مرکزی بالاتر از چهار راه پارک وی آزمایش دهید
    11. نمایش سایر 9 پاسخ
  • تصویر کاربر امير جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 104 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد خدمت سرور گرامي اقاي دكتر چند ماهي بود كه در كناره التم اندازه يك لپه سرخ مي شد وگاهي كمي ورم ميكرد مخصوصا هنگام نقوظ به تجويز يك پزشك از كرم ان ان جي واب اليبور استفاده كردم كه مقطعي خوب و دوباره به همان حالت قبل برگشت از كرم ترميم كننده استفاده كردم كه بعد از مدتي نه تنها تاثير نكرد بلكه باعث شد قسمتي از ان ناحيه ورم كند مثل اينك به ان قسمت ژل زده اند واخيرا سر التم در موقع نقوظ حالت شكنندگي پيدا كرده و به سمت بالا كشيده ميشود البته فقط كلاهم التم بطوري كه هنگام نزديكي با همسرم سر التم به بالا خم ميشود و بسيار ناراحت كنمده است البته اصلا هيچ دردي ندارم درهنگام ارگاسم احساس ميكنم زير كلاهك التم كمي باد ميكند و باعث شكنندگي سر ان رو به بالا ميشود بطوري كه كلاهك كاملا به سمت ناف خم وشكننده ديد ميشود لطفا مرا راهنمايي و راهكار را بفرما ييد با تشكر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام
      لطفا عكس در حالت نعوظ بفرستيد.
درحال دریافت اطلاعات

از دکتر بپرسید

ویزیت Whatsapp

تماس با مطب

نوبت دهی اینترنتی

پرسش از دکتر